در حال بارگذاری ...

انجام خاکبرداری برای ساخت ۱۰۰۸ واحد طرح ملی مسکن در منظریه شهرکرد

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تاکنون ، بنیاد مسکن ساخت ۱۲۲۴ واحد در شهرکرد و ۶۶۵ واحد در سایر شهرهای استان را به عهده دارد . در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم ساخت ۳۰۰ واحد در الهیه بروجن و ۱۵۰ واحد در محله ۳۹ شهرکرد و ۱۶۱۲ واحد در محله ۳۴ منظریه شهرکرد را عهده دار است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : در راستای آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن ، خاکبرداری برای ساخت تعداد ۱۰۰۸ واحد این طرح در شهرکرد به طور کامل انجام شده است .

حسینعلی مقصودی در ادامه افزود : صدور پروانه این ۱۰۰۸ واحد در مراحل پایانی است و پروانه ۴۸ واحد در شهر بروجن نیز صادر شده است .

وی ضمن گلایه از برخی شهرداری های استان در خصوص روند صدور پروانه ها و اخذ عوارض ، ادامه داد : در استان نرخ عوارض منطقه ای ملاک قرار نگرفت و باوجود مصوبه شورای تأمین مسکن استان در خصوص همکاری شهرداری ها در صدور پروانه، در شهرهای بزرگ متأسفانه با مشکلاتی همچون مبالغ بالای عوارض صدور مواجه شدیم .

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شروع عملیات اجرایی نیز گفت : آگهی بکارگیری پیمانکار ساخت ۱۰۰۸ واحد در منظریه شهرکرد توسط بنیاد مسکن منتشر شده و در روزهای آینده با مشخص شدن پیمانکار ، ساخت واحدها آغاز خواهد شد و در سایر شهرها نیز کار به همین شکل در حال پیشروی است .

مقصودی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را دو کارگزار ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد و افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تاکنون ، بنیاد مسکن ساخت  ۱۲۲۴ واحد در شهرکرد و ۶۶۵ واحد در سایر شهرهای استان را به عهده دارد . در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم ساخت ۳۰۰ واحد در الهیه بروجن و ۱۵۰ واحد در محله ۳۹ شهرکرد و ۱۶۱۲ واحد در محله ۳۴ منظریه شهرکرد را عهده دار است .

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین از تسطیح و آماده سازی زمین طرح اقدام ملی مسکن در لردگان خبر داد و افزود: آماده سازی زمین فرخشهر نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران