در حال بارگذاری ...

کمبود سیمان در استان فارس سرعت اجرای پروژه های عمرانی را گرفت

تاکنون با تلاش های متعدد اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی شامل احداث مسکن و احداث راه را نداده ایم ولی سرعت این پروژه ها به دلیل نیاز شدید به سیمان کم شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : کمبود سیمان در استان ، سرعت اجرای پروژه های عمرانی را گرفته است .

جعفر زاهدی گفت : یکی از مهمترین فاکتور در اجرای پروژه های عمرانی سیمان است و استان فارس با دارا بودن ۱۰ کارخانه فعال سیمان از رتبه خوبی در تولید سیمان کشور برخوردار است اما متاسفانه مدتی است بنا به دلایل مختلف شاهد کمبود شدید سیمان در استان فارس هستیم .

زاهدی افزود : دو ماموریت بسیار حائز اهمیت که بر دوش اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته یعنی مسکن و راه احتیاج مبرم به سیمان دارد و کاهش این کالای اساسی در بازار می تواند تا مرحله تعطیلی پروژه های عمرانی پیش رود .

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت : تاکنون با تلاش های متعدد اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی شامل احداث مسکن و احداث راه را نداده ایم ولی سرعت این پروژه ها به دلیل نیاز شدید به سیمان کم شده است .

وی در پایان گفت : امیدواریم با مدیریت تولید و توزیع سیمان در استان هر چه زودتر شاهد پایان وضعیت موجود برای سیمان باشیم تا اجرای پروژه های عمرانی استان همانگونه که برنامه ریزی شده و انتظار می رود به پیش رود.




مطالب مرتبط

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

|

یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

|

پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

|

نظرات کاربران