در حال بارگذاری ...

پرداخت بیش از ۹۹ درصد تسهیلات مسکن محرومان چهارمحال‌ و بختیاری به واجدان شرایط

پی‌کنی ۳۳۷۶ واحد ، اجرای فونداسیون ۳۳۳۸ واحد ، اجرای اسکلت ۳۱۸۲ واحد ، اجرای سقف ۳۰۷۷ واحد ، گچ و خاک و نصب پنجره ۲۷۷۸ واحد ، تاکنون به اتمام رسیده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه بیش از ۹۹ درصد تسهیلات مسکن محرومان استان چهارمحال و بختیاری به واجدان شرایط پرداخت شده است از تخصصی ۹۱ میلیاردتومان بلاعوض به اجرای طرح خبر داد .

سهراب رییسی بخشی از فعالیت‌های آن بنیاد را اجرای احداث مسکن محرومان که موضوع تفاهم‌نامه بنیاد با سازمان است ، اعلام کرد .

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سهمیه استان برای احداث مسکن محرومان ۳ هزار و ۴۴۰ واحد است ، از معرفی این تعداد متقاضی شناسایی شده به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد خبر داد و گفت : بانک‌های عامل تاکنون با ۳ هزار و ۴۳۵ نفر برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده‌اند .

رییسی در خصوص اجرای طرح مسکن محرومان استان ، توضیح داد : پی‌کنی ۳۳۷۶ واحد ، اجرای فونداسیون ۳۳۳۸ واحد ، اجرای اسکلت ۳۱۸۲ واحد ، اجرای سقف ۳۰۷۷ واحد ، گچ و خاک و نصب پنجره ۲۷۷۸ واحد ، تاکنون به اتمام رسیده است .

وی اعتبار بلاعوض تخصیص یافته به اجرای طرح مسکن محرومان استان را ۹۱ میلیارد تومان عنوان کرد . 




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

|

با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

|

نظرات کاربران