در حال بارگذاری ...

کارشکنی برخی از نهادها و شهرداری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

امیدواریم از این به بعد دیگر کسی مزاحمتی برای این‌گونه پروژه‌ها ایجاد نکند و ساخت و تکمیل پروژه‌ها ادامه پیدا کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از کارشکنی برخی از نهادها و شهرداری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور خبر داد و اظهار کرد که این‌گونه پروژه‌های متوقف مانده در سطح کشور کم هستند .

محمد اسلامی با اشاره به توقف چند ماهه پروژه اقدام ملی مسکن واوان واقع در شهرستان اسلام‌شهر اظهار کرد : در یک سری از شهرهای کشور ، به خاطر شرایطی که شهرداری‌ها و سایر نهادهایی که مرتبط بودند پیش آوردند ، پروژه‌های مسکن در مراحلی متوقف شدند . امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد .

اسلامی با یادآوری شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید ؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و ضرورت عمل به آن تصریح کرد : امیدواریم از این به بعد دیگر کسی مزاحمتی برای این‌گونه پروژه‌ها ایجاد نکند و ساخت و تکمیل پروژه‌ها ادامه پیدا کنند .

وزیر راه و شهرسازی درباره میزان پروژه‌های متوقف شده طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور گفت : این‌گونه پروژه‌های متوقف مانده در سطح کشور کم هستند .

گفتنی است پروژه ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن واوان که به دلیل برداشت متفاوت پیمانکار از قرارداد و موانعی که از سوی برخی نهادها ایجاد و متوقف شده بود ، با دستور وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی آن مانع زدایی شد و به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ، این پروژه در سه شیفت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته وزیر راه و شهرسازی ، در بخش نوسازی بافت فرسوده که سیاست اصلی دولت سیزدهم در بخش مسکن بوده ، میانگین صدور پروانه ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

|

با پیگیری‌های مستمر استاندار شهید آذربایجان شرقی آقای رحمتی و آقای مخبر معاون اول رئیس دولت سیزدهم مبنی بر تعیین تکلیف اراضی موسوم به فاز دوم شهرک خاوران تبریز ، الحاق این اراضی طی مراحل قانونی و پس از اخذ مدارک و مجوزهای قانونی استان و استعلام‌های مورد نیاز خارج از نوبت در ...

|

نظرات کاربران