در حال بارگذاری ...
  • باز پس گیری ۱۷۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در استان همدان

    شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۸۱۳۸۲۶۱۱۴۰ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی همدان اعلام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از خلع ید و رفع تصرف ۱۷۰۰۰ مترمربع از اراضی استان به ارزش ۱۲ میلیارد تومان خبر داد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت : در یک عملیات رفع تصرف فوری ، ۱۷۰۰۰ مترمربع از اراضی استان به ارزش ۱۲ میلیارد تومان آزاد شد .

    داریوش حسینی در ادامه افزود : متصرف اقدام به تصرف ، کاشت درخت و تخریب کوه در این اراضی واقع در حیدره و گنج نامه نموده بود که سریعا نسبت به جمع آوری درختان از اراضی دولتی و رفع تصرف اقدام شد .

    حسینی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت : گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .

    وی در پایان اظهار داشت : شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۸۱۳۸۲۶۱۱۴۰ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی همدان اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

    |

    نظرات کاربران