در حال بارگذاری ...

احداث ١٢ مدرسه در محلات هدف بازآفرینی شهری آذربایجان غربی طی سال جاری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امسال ١٢ مدرسه در قالب پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرهای مختلف آذربایجان غربی احداث می‌شود .

نشست هم‌اندیشی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با مدیرکل راه و شهرسازی استان برای هماهنگی احداث ١٢ مدرسه در محلات هدف بازآفرینی شهری برگزار شد .

با توجه به اینکه امسال برنامه‌ریزی شده که اجرای ٣۴ پروژه بازآفرینی شهری به ارزش یک هزار و ١٠٠ میلیارد ریال در ارومیه و سایر شهرستان‌ها آغاز شود ، توسعه و تجهیز امکانات و خدمات روبنایی از جمله ایجاد فرصت‌های آموزشی در اولویت برنامه‌های کالبدی بازآفرینی شهری قرار دارد .

در سال جهش تولید ، چهار پروژه بازآفرینی شهری با هدف ارتقا قابلیت زیست‌پذیری در محلات هدف به ارزش ١٧٠ میلیارد ریال تکمیل شد .




مطالب مرتبط

با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

|

تعداد ۵ پروژه بازآفرینی شهری باقیمانده نیز در سال جاری اتمام می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید . پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرهای ارومیه ، خوی ، بوکان ، میاندوآب ، پیرانشهر ، سردشت و مهاباد اجرا شده‌ است .

|

تاکنون بیش از ۵۰ حق برای مالکان واحدهای فرسوده احصا شده است و اعضای شورای شهرها می‌توانند به سبب تعامل و ارتباط نزدیکی که با شهروندان دارند آن‌ها را با این حقوق آشنا کنند . از سوی دیگر از اعضای شورای شهرها انتظار می‌رود در برابر مسئولانی که ممکن است حاضر به اجرای قوانین ...

|

شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

|

دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

|

نظرات کاربران