در حال بارگذاری ...
  • تصویب ۲۳ طرح هادی و یک طرح شهرک صنعتی طی سال گذشته در کارگروه امور زیربنایی استان تهران

    مانع زدایی ها برای افزایش و تولید اشتغال با سرعت بیشتری امسال توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دنبال خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خلیل محبت خواه گفت : طی ۴۰ جلسه کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی در سال ۹۹ در مجموع ۵۲۱ مورد در محل استانداری تهران مطرح شده است که تعداد ۳۴۴ مصوبه به تائید رسیده است .

    خلیل محبت خواه با اشاره به اینکه ۲۳ طرح هادی و یک طرح شهرک صنعتی طی سال گذشته در کارگروه امورزیربنایی استان مصوب شد افزود : در راستای تامین زمین جهت اجرای پروژه های اقدام ملی مسکن در ۱۱ شهر استان ( پیشوا ، اندیشه ، پاکدشت ، اسلامشهر ، ورامین ، رباط کریم ، صفادشت ، دماوند ، شهریار ، نصیرشهر و قرچک) طرح تغییر کاربری اراضی دولتی در کمیسیون ماده پنج مصوب گردید تا تامین زمین جهت اجرای پروژه های اقدام ملی تولید مسکن محقق شود .

    وی در ادامه به مصوبات کارگروه امور زیربنایی پیرامون پروژه های حوزه های گوناگون به منظور رونق تولید و اشتغال زایی اشاره و عنوان کرد : براساس مصوبات کارگروه امور زیربنایی استان ، پروژه های مختلف در حوزه های گوناگون موجب اشتغالزایی حدود ۵۰ هزار نفر ( به صورت مستقیم و غیرمستقیم) ، رونق تولید ، خروج بنگاه‌ها از رکود ، توسعه صادرات غیرنفتی ، جذب سرمایه گذاری ، خدمت رسانی و بهبود کیفیت زندگی شهری در سال ۹۹ شده است .

    محبت خواه در پایان افزود : مانع زدایی ها برای افزایش و تولید اشتغال با سرعت بیشتری امسال توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دنبال خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    نظرات کاربران