در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات بهسازی ، جداره سازی و کفسازی بازار و محله باغ نظر شهرستان فامنین

    فاز اول این پروژه با اعتبار ۴.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بازآفرینی آغاز شده و امیداست در سال آینده نیز مبلغ ۵ میلیارد ریال برای اجرای فاز بعدی به این پروژه تخصیص یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه بازآفرینی شهری در استان از آغاز عملیات بهسازی ، جداره سازی و کفسازی بازار و محله باغ نظر فامنین خبر داد .

    مجید صالحی امیر با توجه به اهمیت اجرای پروژه  باز آفرینی شهری در استان از آغاز عملیات بهسازی ، جداره سازی و کفسازی بازار و محله باغ نظر فامنین خبر داد و بیان کرد : این پروژه با هدف احیای بافت تاریخی شهرستان فامنین ، افزایش کیفیت زندگی کسبه و ساکنان این محله برنامه ریزی و آغاز شده است .

    صالحی ادامه داد : همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان  و وجود آزادراه تهران _ همدان در مسیر این شهر اجرای این پروژه تاثیر بسزایی در افزایش گردشگری شهر فامنین خواهد داشت .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در پایان ادامه داد : فاز اول این پروژه با اعتبار ۴.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بازآفرینی آغاز شده و امیداست در سال آینده نیز مبلغ ۵ میلیارد ریال برای اجرای فاز بعدی به این پروژه تخصیص یابد .




    مطالب مرتبط

    مداخله دولت در بخش بازآفرینی شهری باید به حداقل برسد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ، نهادهای غیر دولتی ، بخش خصوصی و خیرین در این خصوص استفاده شود .

    |

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران