در حال بارگذاری ...

تخصیص تسهیلات به مردم زلزله‌زده استان بوشهر منوط به اخذ مصوبه از هیات دولت

در شهرها ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره همراه با ۵۵ میلیون تومان بلاعوض و در روستاها نیز ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض به مالکان واحدهای آسیب‌دیده پرداخت می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‌ها ۲۲۸ واحد مسکونی در زلزله گناوه آسیب دیدند ، گفت : تخصیص تسهیلات به مردم زلزله‌زده استان منوط به اخذ مصوبه از هیات دولت است .

حمید حیدری به تشریح تازه‌ترین ارزیابی‌ها از میزان خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی استان در زلزله ۲۹ فروردین با بزرگی ۵.۹ گناوه پرداخت .

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به اینکه ارزیابی‌های اولیه انجام و به ستاد مدیریت بحران نیز ارسال شده است ، از آسیب به ۲۲۸ واحد مسکونی شهری و روستایی در استان خبر داد و گفت : ارزیابی‌ها حاکی از تخریب ۱۶۷ واحد شهری و روستایی و ۶۱ واحد تعمیری است .

حیدری با بیان اینکه با وجود پس‌لرزه‌های متعدد ، میزان مراجعه مردم به بنیاد مسکن استان برای ارزیابی همچنان ادامه دارد از احتمال افزایش میزان خسارت به واحدهای مسکونی خبر داد . آواربرداری از واحدهای مسکونی در روزهای آتی آغاز خواهد شد .

وی یادآور شد : در شهرها ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره همراه با ۵۵ میلیون تومان بلاعوض و در روستاها نیز ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض به مالکان واحدهای آسیب‌دیده پرداخت می‌شود .

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر تخصیص تسهیلات به مردم زلزله‌زده را منوط به اخذ مصوبه از هیات دولت دانست .




نظرات کاربران