در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۵۵ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل در سال گذشته

آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری با توزیع بروشور و پوستر در مناطق مختلف به انجام رسیده که امیدواریم نتایج آن در ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی بیت المال باشد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد : در سال گذشته ۵۵ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل رفع تصرف و از چنگال متصرفان خارج و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شد .

فرهاد احدی گفت : در سال گذشته ۵۵ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل رفع و از چنگال متصرفان خارج و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شد . ارزش اراضی رفع تصرف شده در مناطق مختلف استان اردبیل ۲۳۶ میلیارد تومان در سال گذشته بوده است .

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد : در امسال نیز همچنان بحث کنترل اراضی تحت پوشش راه و شهرسازی استان  را به جد پیگیری کرده و در شهرستان‌ها از اراضی تعیین حدود طبق نقشه‌ ابلاغی صیانت کرده و شناسایی اراضی تصرف شده را انجام خواهیم داد .

احدی ضرورت همراهی و همکاری بخشداری‌ها ، دهیاری‌ها و اعضای شوراهای روستا را در صیانت از اموال و اراضی دولتی یادآور شد و بیان کرد : جای دارد از همراهی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و مسئولان قضائی در همکاری و همراهی با این مجموعه قدردانی کرده و همچنان به تقویت این تعاملات کمک کنیم . امیدواریم نیروهای یگان و بکارگیری آنها از حالت موسسه‌ای خارج شده و جذب نیروها به شکل ثابت با امکانات و تجهیزات مناسب را در مناطق مختلف استان اردبیل شاهد باشیم .

احدی افزود : آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری با توزیع بروشور و پوستر در مناطق مختلف به انجام رسیده که امیدواریم نتایج آن در ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی بیت المال باشد . سامانه ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مستند و مستدل در جلوگیری و مقابله با هرگونه تصرف اراضی ملی است .




مطالب مرتبط

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

نظرات کاربران