در حال بارگذاری ...

افتتاح پروژه ۵۶۰ واحدی مسکن مهر میثاق مرآت شهرستان دماوند در تیرماه امسال

فاز دوم پروژه میثاق مرآت ۵۶۰ واحدی است که طبق توافق با مسئولان وزارت دفاع و شهرداری دماوند مقرر شد تیرماه امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح پروژه ۵۶۰ واحدی میثاق مرآت دماوند در تیرماه امسال خبر داد .

یاسر لک گفت : فاز دوم پروژه مسکن مهر "میثاق مرآت" متعلق به یکی از تعاونی‌های وزارت دفاع است که در اراضی دولتی مسکن مهر دماوند در حال ساخت است . این واحدها به اعضای وزارت دفاع تعلق دارد و اکنون تا مرز ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

وی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه ۱۰۰۰ واحد بود خاطرنشان کرد : فاز دوم پروژه میثاق مرآت ۵۶۰ واحدی است که طبق توافق با مسئولان وزارت دفاع و شهرداری دماوند مقرر شد تیرماه امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید ...

|

پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

نظرات کاربران