در حال بارگذاری ...

نوسازی ۱۹۸ واحد در بافت های فرسوده استان ایلام طی سال گذشته

ساکنان بافت های فرسوده استان می توانند از این ظرفیت برای بازسازی واحدهای فرسوده خود اقدام نمایند و در این زمینه در حال حاضر محدودیتی برای معرفی از طرف این اداره کل وجود ندارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : با هدف نوسازی بافت های فرسوده و مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی ، تعداد ۱۹۸ واحد ساختمانی با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته (۱۳۹۹) در استان ایلام در قالب ۵۸ پروژه احداث شد .

وی ضمن اعلام مبلغ تسهیلات پرداختی سال ۹۹ در مجموع افزون بر ۷۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت باز آفرینی شهری ایران ، خاطرنشان کرد : در امسال نیز تا کنون ۷ واحد ساختمانی در قالب ۲ پروژه احداث شده و با استقبال مردم ساکن در محل های قدیمی و فرسوده قطعاً این روند با نوسازی تعداد واحدهای بیشتری ادامه خواهد یافت .

عبدالله بهادری افزود : ساکنان بافت های فرسوده استان می توانند از این ظرفیت برای بازسازی واحدهای فرسوده خود اقدام نمایند و در این زمینه در حال حاضر محدودیتی برای معرفی از طرف این اداره کل وجود ندارد .

لازم به ذکر است در استان ایلام نزدیک به ۱۱۶۰ هکتار بافت فرسوده در شهرهای (ایلام ، آبدانان ، ایوان ، دره شهر ، ارکواز ملکشاهی ، سرابله ، مهران ، دهلران ، چوار ، زرنه ، لومار ، دلگشا ، آسمان آباد ، بدره) شناسایی شده است .




مطالب مرتبط

مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

|

میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

|

بررسی پیشنهادات شهرداری بیرجند در ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری سایر فضاهای موجود شهری جهت اسکان اضطراری از جمله پارک جنگلی شهر بیرجند از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود که مقرر شد موضوع ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری توسط هلال احمر استان انجام شود .

|

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

تسهیل و تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده علاوه بر حفظ جان ساکنان بافت‌های فرسوده شهری از اولویت‌های اصلی دولت به شمار می‌رود . ما در بافت فرسوده ، با یک تیر چند نشان می‌زنیم ؛ هم بافت فرسوده خطرناک را رفع می‌کنیم و هم با تخریب هر پلاک فرسوده به‌طور متوسط در کشور ۳ واحد مسکن ...

|

نظرات کاربران