در حال بارگذاری ...
  • نوسازی ۱۹۸ واحد در بافت های فرسوده استان ایلام طی سال گذشته

    ساکنان بافت های فرسوده استان می توانند از این ظرفیت برای بازسازی واحدهای فرسوده خود اقدام نمایند و در این زمینه در حال حاضر محدودیتی برای معرفی از طرف این اداره کل وجود ندارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : با هدف نوسازی بافت های فرسوده و مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی ، تعداد ۱۹۸ واحد ساختمانی با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته (۱۳۹۹) در استان ایلام در قالب ۵۸ پروژه احداث شد .

    وی ضمن اعلام مبلغ تسهیلات پرداختی سال ۹۹ در مجموع افزون بر ۷۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت باز آفرینی شهری ایران ، خاطرنشان کرد : در امسال نیز تا کنون ۷ واحد ساختمانی در قالب ۲ پروژه احداث شده و با استقبال مردم ساکن در محل های قدیمی و فرسوده قطعاً این روند با نوسازی تعداد واحدهای بیشتری ادامه خواهد یافت .

    عبدالله بهادری افزود : ساکنان بافت های فرسوده استان می توانند از این ظرفیت برای بازسازی واحدهای فرسوده خود اقدام نمایند و در این زمینه در حال حاضر محدودیتی برای معرفی از طرف این اداره کل وجود ندارد .

    لازم به ذکر است در استان ایلام نزدیک به ۱۱۶۰ هکتار بافت فرسوده در شهرهای (ایلام ، آبدانان ، ایوان ، دره شهر ، ارکواز ملکشاهی ، سرابله ، مهران ، دهلران ، چوار ، زرنه ، لومار ، دلگشا ، آسمان آباد ، بدره) شناسایی شده است .




    مطالب مرتبط

    مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    بررسی پیشنهادات شهرداری بیرجند در ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری سایر فضاهای موجود شهری جهت اسکان اضطراری از جمله پارک جنگلی شهر بیرجند از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود که مقرر شد موضوع ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری توسط هلال احمر استان انجام شود .

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    تسهیل و تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده علاوه بر حفظ جان ساکنان بافت‌های فرسوده شهری از اولویت‌های اصلی دولت به شمار می‌رود . ما در بافت فرسوده ، با یک تیر چند نشان می‌زنیم ؛ هم بافت فرسوده خطرناک را رفع می‌کنیم و هم با تخریب هر پلاک فرسوده به‌طور متوسط در کشور ۳ واحد مسکن ...

    |

    نظرات کاربران