در حال بارگذاری ...
  • اتمام پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت

    بنا است که پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت به پایان برسند و برای تامین منابع مالی این پروژه‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد . اجرای پروژه‌های اقدام ملی نیز باید سرعت بگیرند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : بنا است که پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت به پایان برسند و برای تامین منابع مالی این پروژه‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد .

    احمد اصغری مهرآبادی در پایان جلسه شورای مسکن خوزستان ، اظهار کرد : بنا به دعوت استاندار خوزستان ، از پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی بازدید کردیم و در ادامه از پروژه‌های آبادان نیز بازدید خواهیم داشت . در پی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خوزستان به صورت ویژه دیده شود ، با همه نیازهای اعلامی مسئولان استان خوزستان موافقت شد .

    معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد : اعتبارات مورد نیاز را تامین خواهیم کرد تا اجرای پروژه‌ها با سرعت انجام شود . بنا است که پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت به پایان برسند و برای تامین منابع مالی این پروژه‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد . اجرای پروژه‌های اقدام ملی نیز باید سرعت بگیرند .

    اصغری مهرآبادی بیان کرد : منابع مورد نیاز را در اختیار مسئولان استانی قرار خواهیم داد و انتظار می‌رود به کار سرعت داده شود .

    وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در خوزستان ، عنوان کرد : این اقدام بسیار ارزشمند و عالی است و در پیشبرد امور موثر خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران