در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی در شهرستان جلفا

    اراضی ملی آزادسازی شده واقع در پلاک ۴۷۰۱ فرعی از ۱۵ اصلی و ۳۸۰۸ فرعی از ۱۷ اصلی می باشد که با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی، عملیات آزاد سازی انجام پذیرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره راه و شهرسازی جلفا از آزادسازی ۱۰۰۰ متر اراضی ملی این شهرستان توسط یگان حفاظت از اراضی خبر داد .

    محمدعلی سالکی ملکی اظهار داشت : پیرو گزارشات مردمی واصله مبنی بر تصرف و تخریب اراضی ملی در شمال و جنوب شهر هادی شهر اقدام لازم توسط همکاران یگان حفاظت از اراضی صورت پذیرفت .

    وی افزود : تصرف کنندگان نسبت به احداث دو واحد نگهداری حیوانات در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی اقدام کرده بودند که با حضور همکاران یگان حفاظت از اراضی رفع تصرف انجام گرفت .

    به گفته سرپرست راه و شهرسازی جلفا اراضی ملی آزادسازی شده واقع در پلاک ۴۷۰۱ فرعی از ۱۵ اصلی و ۳۸۰۸ فرعی از ۱۷ اصلی می باشد که با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی، عملیات آزاد سازی انجام پذیرفت .

     




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |