در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۴۴ واحد مسکن مهر در سرخس و قوچان

    با توجه به اینکه در نظر است یارانه برای تکمیل کل سایت مسکن مهر قوچان به منظور کمک به متقاضیان مسکن مهر و پیشبرد و تکمیل واحدها توسط سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت شود ، که در صورت انجام کل سایت مسکن مهر شهرستان قوچان تا پایان تیرماه تحویل متقاضیان هدف می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از افتتاح ۲۸ واحد مسکن مهر سرخس و ۱۶ واحد مسکن مهر قوچان خبر داد .

    محمدعلی منصوری اظهار داشت : تعداد ۲۸ واحد از باقیمانده ۶۸ واحد پروژه تعاونی مسکن مهر مزداوند واقع در مسکن مهر سرخس افتتاح و به بهره برداری رسید . با توجه به عدم توان مالی مردم در خصوص آورده متقاضی در نظر است توسط سازمان ملی زمین و مسکن یارانه ای برای تکمیل باقیمانده مسکن مهر سرخس که ۴۰ واحد است تخصیص گردد ، لذا در صورت تخصیص طبق برنامه زمان بندی پروژه مذکور تا پایان تیرماه تکمیل و تحویل می شود .

    منصوری همچنین به افتتاح تعداد ۱۶ واحد از پروژه سایه گستر مسکن مهر قوچان اشاره کرد و اظهار کرد : با توجه به تخصیص تنخواه توسط سازمان ملی به پروژه مذکور ، برنامه زمان بندی شرکت متعهد به تحویل باقیمانده کل پروژه به تعداد ۸۰ واحد تا پایان تیرماه امسال است .

    وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه در نظر است یارانه برای تکمیل کل سایت مسکن مهر قوچان به منظور کمک به متقاضیان مسکن مهر و پیشبرد و تکمیل واحدها توسط سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت شود ، که در صورت انجام کل سایت مسکن مهر شهرستان قوچان تا پایان تیرماه تحویل متقاضیان هدف می شود .




    مطالب مرتبط

    شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تابع قوانین مصوب و ابلاغی بانک‌ها بوده و چنانچه متقاضی دارای تسهیلات جاری در حوزه مسکن باشد ، با درخواست وی موافقت نمی‌شود .

    |

    با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

    |

    از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون تکالیف بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    میزان تامین زمین در شهرستان فریمان ۹۲ هکتار به استعداد ۱۶۰۶ واحد مسکونی است که در شهر فریمان با ۲ سایت ، سفیدسنگ ۲ سایت ، شهر فرهادگرد یک سایت و قلندرآباد یک قطعه تخصیص پروژه شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران