در حال بارگذاری ...

رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان رودبارجنوب

شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری ضمن اطلاع به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ، با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اراضی اعلام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

حسین کمالی اظهار داشت : بیش از۳۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رودبارجنوب با همکاری دادگستری این شهرستان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد . این اراضی در پلاک ۲۸ فرعی از ۱۹۰ اصلی بخش ۴۶ کرمان واقع شده است .

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : تاکنون این یگان با همکاری دستگاه قضایی در شهرستان‌های جنوب کرمان برخوردی قاطع و جدی با متصرفان داشته است و به سودجویان و زمین خواران اجازه تصرف اراضی ملی را نخواهیم داد .

لازم به ذکراست شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری ضمن اطلاع به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ، با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اراضی اعلام کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

|

به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد .

|

شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

|

نظرات کاربران