در حال بارگذاری ...
  • تعیین تکلیف اراضی برای تامین مسکن فرهنگیان در شهرستان لارستان

    در شهر لار یک قطعه زمین به متراژ تقریبی ۷۰۰۰ مترمربع طی صورتجلسه ای تحویل شده و در شهرهای گراش ، لامرد ، گله دار ، اشکنان ، جویم و علامرودشت نیز زمین های مدنظر مشخص شده و در حال طراحی است و پس از پایان مراحل طراحی زمین های مشخص شده جهت رسیدن به هدف فوق اختصاص و تحویل خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تعیین تکلیف اراضی برای تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد .

    حسن شبانی از تعیین تکلیف اراضی برای تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت : اجرای تفاهم نامه ای بین وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای تامین ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان منعقد شده و در این راستا حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز با توجه به ظرفیت درنظر گرفته شده و جلسه ای که با حضور نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد ، اختصاص زمین برای تامین مسکن فرهنگیان در چند شهر تعیین تکلیف و به نماینده آموزش و پرورش تحویل شد .

    وی تصریح کرد : در شهر لار یک قطعه زمین به متراژ تقریبی ۷۰۰۰ مترمربع طی صورتجلسه ای تحویل شده و در شهرهای گراش ، لامرد ، گله دار ، اشکنان ، جویم و علامرودشت نیز زمین های مدنظر مشخص شده و در حال طراحی است و پس از پایان مراحل طراحی زمین های مشخص شده جهت رسیدن به هدف فوق اختصاص و تحویل خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    کار خیر کردن فقط پول نمی‌خواهد ، بلکه به همت بلند نیاز دارد ؛ قطعاً کسی که پول دارد نمی‌تواند خَیِر باشد ، بلکه کسی که همت بلند دارد می‌تواند خیر باشد . یکی از خصلت‌های بارز خیرین این است که همت بلند دارند و توجه‌شان به مردم و نیازمندی‌های مردم است .

    |

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط ۱۰۹ نفر تخصیص پروژه شده اند . این واحدهای مسکونی در شهرهای آزادشهر و بندر ترکمن قرار داشته و بدیهی است در صورت تامین زمین به فرهنگیان سایر شهرهای استان نیز تخصیص پروژه خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران