در حال بارگذاری ...
  • فعال بودن ۳۹ پروژه احداث ساختمان دولتی در استان اردبیل

    قرارداد ساخت این مجموعه‌ها با سازمان مجری ساختمان‌های دولتی بسته شده و ما به عنوان نماینده آنها در استان کار مشاوران و پیمانکاران را مورد رصد قرار می‌دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمان ها و تاسیسات دولتی راه و شهرسازی اردبیل گفت : ۳۹ پروژه در قالب ساختمان‌های دولتی و عمومی استان در حال احداث است .

    عبدالرحمن روحی اظهار کرد : در حوزه اداره اجرای ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی ما با دو بخش ساختمان‌سازی روبرو هستیم که اولی مربوط به ساختمان‌هایی است که از طرف استان به عنوان پروژه استانی مصوب و در حال اجراست .

    وی بخش دوم را ساختمان‌های ملی اعلام و خاطرنشان کرد : قرارداد ساخت این مجموعه‌ها با سازمان مجری ساختمان‌های دولتی بسته شده و ما به عنوان نماینده آنها در استان کار مشاوران و پیمانکاران را مورد رصد قرار می‌دهیم .

    رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد : از ۳۹ پروژه ساختمان‌سازی در استان ۱۷ پروژه فعال است و در سال گذشته ۱۳۵ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال اعتبار به این پروژه‌ها تامین شده بود . بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای ۱۷ پروژه فعال هزینه شده وی همچنین یادآور شد که مساحت ساختمان‌ها و ابنیه‌ها در دست احداث۹۸ هزار و ۷۳۹ مترمربع است .

    وی بیان کرد : ساختمان‌های استانی عمدتا ساختمان‌های دولتی و شامل ساختمان فرمانداری پارس‌آباد ، فرمانداری اصلاندوز ، ساختمان بخشداری‌ها و سایر ادارات است .

    رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمان ها و تاسیسات دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به توسعه ساختمان امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی استان اشاره کرد و گفت : برخی ساختمان‌ها در حوزه فرهنگی – هنری هستند که مجتمع فرهنگی – هنری گرمی ، نمین ، عنبران ، هشجین و کلور از این مجموعه‌هاست . تعدادی از این ساختمان‌ها ابنیه‌های دینی و مذهبی هستند که در سطح استان ساخت مصلی‌ها و دارالقرآن‌ها را شامل می‌شود .

    وی به احداث کتابخانه‌های پارس‌آباد و خلخال اشاره و تصریح کرد : بخشی از ساختمان‌ها نیز فضاهای خدماتی و حمایتی هستند که نظیر آن مرکز معلولان ذهنی مشگین‌شهر و گرمی است .

    روحی دلیل طولانی شدن اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌های دولتی را عدم تامین اعتبار مناسب به صورت استانی و شهرستانی اعلام و اظهار کرد : احداث ساختمان‌های دولت در نیر ، سرعین ، کوثر و انگوت شروع شده و به دلیل کاهش اعتبارات در سال‌های اخیر به شکل نیمه‌کاره به حال خود رها شده است .




    مطالب مرتبط

    سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

    |

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    نظرات کاربران