در حال بارگذاری ...
  • اتمام پروژه های مسکن مهر بلامعارض تا پایان دولت

    این واحدها عموما در مراحل پایانی کار هستند و تنها مواردی مثل نازک کاری و محوطه‌سازی آن‌ها باقی‌مانده که این موارد هم تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام خواهد رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در نشست پیگیری اتمام و تحویل پروژه های مسکن مهر گفت : در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر از مجموع یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحد مسکن مهر یک میلیون و ۸۸ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است .

    احمد اصغری مهرآبادی با بیان این نکته که از آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر چندین زیرمجموعه از وزارت راه و شهرسازی متولی ساخت مساکن مهر در کشور بوده‌اند افزود : در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر سازمان ملی زمین و مسکن ، در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید مسئول ساخت و اتمام طرح مسکن مهر هستند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص شرایط این واحدهای باقی‌مانده هم گفت : این واحدها عموما در مراحل پایانی کار هستند و تنها مواردی مثل نازک کاری و محوطه‌سازی آن‌ها باقی‌مانده که این موارد هم تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام خواهد رسید .

    گفتنی است طی هفته گذشته تمامی ادارات کل راه و شهرسازی در نشست‌های جداگانه گزارشی از روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر را به اطلاع مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر رساندند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران