در حال بارگذاری ...
  • اجرای عملیات ساخت بیمارستان نجف زاده اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ تخت بیمارستانی

    در حال حاضر بیمارستان نجف زاده اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ تخت و با هزینه اولیه ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است . عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در شهرستان اردبیل نیز توسط بخش خصوصی شروع شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرماندار اردبیل گفت : بیمارستان نجف زاده اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ تخت و با هزینه اولیه ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است .

    مسعود امامی یگانه در بازدید از پروژه‌ بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده اردبیل که با همراهی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل انجام شد از اخذ مجوز راه اندازی بیمارستان هزار تخت خوابی در شهر اردبیل خبر داد و اظهار داشت : عملیات اجرایی این بیمارستان نیز بزودی شروع می‌شود و با بهره برداری از پروژه‌های بیمارستانی ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در شهرستان اردبیل دو برابر می‌شود .

    وی گفت : در حال حاضر بیمارستان نجف زاده اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ تخت و با هزینه اولیه ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است . عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در شهرستان اردبیل نیز توسط بخش خصوصی شروع شده است .

    امامی یگانه تصریح کرد : در حال حاضر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اردبیل هزار و ۶۰۰ تخت بوده که با بهره برداری از این سه پروژه در آینده هزار و ۶۰۰ تخت نیز به ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های شهرستان اضافه شده و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در اردبیل دو برابر می‌شود .

    علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید گفت : بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده اردبیل در دو بخش ساختمان اعصاب و روان و ساختمان اصلی احداث می گردد .

    یوسف زاده افزود : فونداسیون بخش اعصاب و روان در حال اجراست و عملیات تحکیم بستر در ساختمان اصلی برای شروع فونداسیون در حال انجام است . همچنین مراحل ساخت اسکلت همزمان با اجرای فونداسیون شروع شده است .




    مطالب مرتبط

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    نظرات کاربران