در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی شهر جدید گلمان ارومیه

    ایجاد شهرهای جدید که از نسل نوین شهرهای استاندارد هستند موجب شکل گیری جامعه پایدار و توسعه مند خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی شهر جدید گلمان ارومیه با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد .

    محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود خود به آذربایجان‌غربی ، در فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی شهر جدید گلمان ارومیه آغاز می شود ، اظهار داشت : با احداث ۵ هزار و ۶۱۰ واحد مسکن مهر و گسترش زیرساخت‌های شهری در شهر جدید گلمان ، این شهر تازه تاسیس به عنوان ظرفیت مناسبی برایمردم این منطقه در زمینه توسعه شهرنشینی مطرح است .

    وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه گلمان ارومیه ، تصریح کرد : منطقه گلمان به مساحت ۲۱ هزار و ۱۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتریشهر ارومیه واقع شده است .

    وزیر راه و شهرسازی افتتاح ۱۰۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور ، افتتاح بزرگراه ارومیه به سرو ، افتتاح مساکن مهر و کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی را از دیگر اهداف سفر خود به آذربایجان غربی عنوان کرد .

    حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز در این سفر از احداث ۳ مجموعه ورزشیدر گلمان طی ۲ ماه آینده خبر داد و گفت : در حال حاضر ۸۰۰۰ نفر در شهر گلمان سکونت دارند که افق جمعیتی این شهر ۲۳۰ هزار نفر است .

    وی با اشاره به اینکه در شهرهای جدید استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوص اولویت اصلی است ، تصریح کرد : گلمان به دلیلشرایط توپوگرافی که دارد یک ظرفیت بی بدلیل شهری است . در ماه های آتی ساختمان کلانتری ، فضای سبز ، فضاهای ورزشی روباز نیز احداث می شود .

    وی یاد آور شد : ایجاد شهرهای جدید که از نسل نوین شهرهای استاندارد هستند موجب شکل گیری جامعه پایدار و توسعه مند خواهد شد . دسترسی سریع به ارومیه ، قابلیت منحصر به فرد طبیعی ، قرار گرفتن در کنار دریاچه ارومیه ازظرفیت های منحصربه فرد گلمان است .




    مطالب مرتبط

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    شهر جدید خلیج فارس در نقطه ای ژئو استراتژیک ، ژئو اکونومیک و ژئو پلتیک ، در دهانه ورودی دستیابی ایران به عمق آب‌های آزاد جهان قرار گرفته و محل تلاقی لجستیک ترین مد حمل و نقلی ایران با چهار مد دریایی ، هوایی ، زمینی و ریلی قرار دارد و با داشتن انواع فرصت های اقتصادی ‌ و طبیعی می ...

    |

    نظرات کاربران