در حال بارگذاری ...
  • شهروندان برای کسب اطلاع از سامانه املاک و اسکان با وزارت راه و شهرسازی تماس بگیرند

    شهروندان تهرانی با گرفتن شماره ۵۹۱۹۸ و شهروندان دیگر استان‌های کشور با شماره‌گیری ۰۲۱۵۹۱۹۸ می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع‌ها و سوالات خود را مطرح کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزارت راه و شهرسازی ضمن هشدار در خصوص تبلیغات برخی سایت ها در فضای مجازی در خصوص پاسخگویی به شهروندان برای درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان ، تأکید کرد : هیچ مرجعی در خصوص پاسخگویی مورد تایید این وزارتخانه نیست و تمام عواقب متوجه تماس گیرنده خواهد بود .

    در پی تبلیغات برخی سایت ها در فضای مجازی در خصوص ارائه مشاروه در خصوص ثبت نام در سامانه اسکان و املاک کشور ، اعلام کرد که تماس با پیش شماره های ۹۰۹ مستلزم پرداخت هزینه های قابل توجه از طریق قبض تلفن خواهد بود و محتوای ارائه شده توسط پاسخگویان در این سامانه ها مورد تأیید این وزارتخانه نیست .

    وزارت راه و شهرسازی به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، ۲۴ ساعته به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد .

    بر همین اساس ، مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره ۵۹۱۹۸-۰۲۱ و شماره پیامکی ۰۲۱۱۹۳ برای پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته آمادگی دارد .

    شهروندان تهرانی با گرفتن شماره ۵۹۱۹۸ و شهروندان دیگر استان‌های کشور با شماره‌گیری ۰۲۱۵۹۱۹۸ می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع‌ها و سوالات خود را مطرح کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

    |

    ضمن آسیب شناسی برنامه های قبلی و بررسی نیازهای قطعی نیل به هدف، این وزارتخانه در تمامی مراحل تدوین لایحه در دولت و بررسی کارشناسی در مجلس و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام (با هماهنگی دولت) حضور بسیار فعال و پویایی داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برگزاری پویش سراسری واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی اتاق‌های مادر و کودک ...

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران