در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت نام نامزدهای نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد : همزمان با سایر استان های کشور در حال برنامه ریزی و اجرایی نمودن فرآیند نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هستیم .

    جلسه هیأت نظارت و اجرایی به منظور مدیریت انتخابات نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان در اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد .

    عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد یکی از اهداف مهم این انتخابات حضور گسترده اعضاء است و اطلاع رسانی با استفاده از همه ابزارهای روز ، به نحوی باشد که برای شرکت در انتخابات همه احساس تکلیف و مسئولیت کنند .

    امیدوارم در نهمین دوره انتخابات کسانی پا به این عرصه گذارند که متخصص ، متعهد ، دلسوز مردم وشایسته برای توسعه مملکت ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند .




    مطالب مرتبط

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    هرکسی بخواهد اراضی دولتی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

    |

    این آزمون شامل آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی ، معماری صلاحیت‌های (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران صلاحیت‌های (نظارت ، محاسبات ، اجرا) ، تأسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تأسیسات برقی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه ...

    |

    نظرات کاربران