در حال بارگذاری ...

افتتاح یک‌هزار و ۷۰۸ واحد مسکن مهر استان البرز با حضور وزیر راه و شهرسازی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز ، یک‌هزار و ۷۰۸ واحد مسکونی مهر استان در شهرک ابریشم ، شهرک مهر البرز (ماهدشت) و شهر جدید هشتگرد و همچنین جاده طالقان - هشتگرد افتتاح شد .

افتتاح واحدهای باقی‌مانده مسکونی مهر در شهرک ابریشم ، شهرک مهر البرز (ماهدشت) و شهر جدید هشتگرد انجام شد .

گفتنی است بنا بر اعلام محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، واحدهای باقیمانده مسکونی مهر تا قبل از پایان دولت دوازدهم تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

محور طالقان - هشتگرد در حد فاصل شهرستان طالقان و شهر جدید هشتگرد به طول ۳۴ کیلومتر احداث شده است . اعتبار هزینه شده برای این بخش از پروژه ۱۴۰ میلیاردتومان است .

حجم عملیات انجام شده برای این بخش شامل ۷۵ میلیون مترمکعب خاکبرداری ، ۱/۵ میلیون مترمکعب خاکریزی ، ۸۰ دهانه آبرو، یک دستگاه تونل به طول ۹۷۵ متر است . همچنین کارفرمای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز است .

از اهداف اجرای این پروژه می توان به اتصال مرکز شهرستان طالقان شامل ۸۴ آبادی به مرکز استان البرز ، کاهش مسافت ۳۲ کیلومتری ساکنان کرج و تهران به شهرستان طالقان و تحقق اهداف گردشگری اشاره کرد .

گفتنی است ، این پروژه در سه قطعه تکمیل شد . طول قطعه یک به طول ۱۵۷۱۱ متر است که ۱۴۲۷۷ متر آن در دست اجراست . قطعه ۲ شامل تونل به طول ۶۲۰۰ متر و قطعه سوم به طول ۱۶۱۶۷ مترمربع که ۱۴۰۴۵ متر آن در دست اجراست .




مطالب مرتبط

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

|

تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

|

نظرات کاربران