در حال بارگذاری ...

اختصاص ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به اجرای مسکن محرومان همدان

پی‌کنی ۲ هزار و ۶۶۷ واحد، فوندانسیون ۲ هزار و ۶۳۱ واحد ، اسکلت ۲ هزار و ۵۱۲ واحد ، سقف ۲ هزار و ۴۴۷ واحد ، نازک‌کاری یک‌هزار و ۸۶۴ واحد انجام شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن همدان ضمن اعلام روند تکمیل احداث مسکن محرومان استان از تخصیص ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و پرداخت بیش از ۴۸ میلیارد به واجدان شرایط خبر داد .

حسن ظفری مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط آن بنیاد را در احداث مسکن محرومان استان اعلام کرد .

مدیرکل بنیاد مسکن همدان با بیان این مطلب که سهمیه استان برای احداث مسکن محرومان ۳ هزار واحد است ، گفت : طبق تازه‌ترین آمار ، ۳ هزار و ۳۴۰ پرونده تاکنون تشکیل شده و پروانه ساختمانی ۲ هزار و ۹۸۲ واحد نیز صادر شده است . بنیاد ۲ هزار و ۹۴۳ نفر را برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرده که بانک‌های عامل تاکنون با ۲ هزار و ۷۶۴ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند .

وی روند احداث مسکن محرومان استان را بدین شرح توضیح داد : پی‌کنی ۲ هزار و ۶۶۷ واحد، فوندانسیون ۲ هزار و ۶۳۱ واحد ، اسکلت ۲ هزار و ۵۱۲ واحد ، سقف ۲ هزار و ۴۴۷ واحد ، نازک‌کاری یک‌هزار و ۸۶۴ واحد انجام شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن همدان مجموع بلاعوض تخصیصی را برای اجرای مسکن محرومان استان ۹۰ میلیاردتومان برشمرد و از پرداخت ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بلاعوض تخصیص یافته به واجدان شرایط این طرح خبر داد .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

|

با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

|

نظرات کاربران