در حال بارگذاری ...
  • افتتاح رسمی بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی لنگرود در آینده نزدیک

    بیمارستان لنگرود افتتاح رسمی نشده است که به زودی افتتاح رسمی خواهد شد . در عین حال بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین‌‌پور لنگرود با تلاش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن اعلام این مطلب که بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهیدحسین‌‌پور لنگرود به بهره‌برداری رسیده و در حال ارایه خدمات به بیماران است از افتتاح بیمارستان در روزهای آتی خبر داد .

    علی نبیان که به منظور بازدید از بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین‌‌پور لنگرود به استان گیلان سفر کرده است به ارایه جزییاتی از  بیمارستانی که توسط سازمان مجری احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است و به زودی افتتاح رسمی خواهد شد ، پرداخت .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید خود از بیمارستان شهید حسین‌‌پور با اشاره به  اینکه این بیمارستان به بهره برداری رسیده و در حال ارایه خدمات به بیماران است ، گفت : بیمارستان لنگرود افتتاح رسمی نشده است که به زودی افتتاح رسمی خواهد شد . در عین حال بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین‌‌پور لنگرود با تلاش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .

    به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ، بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین‌‌پور لنگرود دارای درمانگاه ، اورژانس ، تصویربرداری ، فیزیوتراپی ، بخش‌های داخلی ، جراحی ، کودکان ، زنان و زایمان و نوزادان است . بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود بر اساس استانداردهای لازم احداث شده و از جمله بیمارستان‌هایی است که در زمان بحران و حوادث طبیعی آمادگی ارایه خدمات به بیماران را دارد .

    گفتنی است ، بیمارستان لنگرود در ارایه خدمات به بیماران کرونایی نقش مهمی ایفا کرده و از جمله بیمارستان‌هایی است که در دولت تدبیر وامید احداث شده است. مساحت زیربنای بیمارستان ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع و مساحت سایت بیمارستانی نیز ۴۵ هزار و ۱۷۹ مترمربع است. بیمارستان در سه طبقه احداث شده است.




    مطالب مرتبط

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران