در حال بارگذاری ...
  • تحویل حدود ۷ هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای دومعلول در شهرها

    در مناطقی که علاوه بر کمک‌های بلاعوض نیاز به آورده متقاضیان باشد، تسهیلات کم‌بهره بنیاد مسکن برای هر واحد شهری به متقاضیان ارایه می‌شود تا نسبت به تکمیل واحدهای خود اقدام کنند.

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز از تکمیل و تحویل ۶ هزار و ۸۷۱ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول شهری خبر داد .

    فرهاد خاکی‌‌پور تازه‌ترین وضعیت احداث واحدهای مسکونی برای معلولان موضوع تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفان ، سازمان بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را اعلام کرد .

    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با یادآوری این مطلب که احداث مسکن برای خانوارهای دومعلول موضوع طی تفاهم‌نامه‌ای در سال ۹۴ برنامه‌ریزی و اجرایی شد ، گفت : در مجموع ۷ هزار و ۷۳۰ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول و بالاتر شهری در برنامه قرار گرفت که طبق تازه‌ترین آمار ۶ هزار و ۸۷۱ واحد تحویل شده است و باقی‌مانده نیز در برنامه است تا پایان شهریور سال جاری تحویل شود .

    خاکی‌پور ادامه داد : در حال حاضر برای هر واحد مسکن شهری ۱۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ارایه می‌شود .

    به گفته وی ، در مناطقی که علاوه بر کمک‌های بلاعوض نیاز به آورده متقاضیان باشد ، تسهیلات کم‌بهره بنیاد مسکن برای هر واحد شهری به متقاضیان ارایه می‌شود تا نسبت به تکمیل واحدهای خود اقدام کنند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران