در حال بارگذاری ...

ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در ٧ شهر استان فارس

در استان فارس در شهرهای آباده ، شهر جدید صدرا ، اوز ، خنج ، گله دار ، لامرد و گراش ثبت‌نام انجام می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایتtem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام در این مرحله اقدام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس از آغاز ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در ٢۴۰ شهر استان‌های کشور و از جمله ۷ شهر استان فارس خبر داد .

جعفر زاهدی از آغاز ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در ٢۴۰ شهر استان‌های کشور و از جمله ۷ شهر استان فارس خبر داد . ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن از دیروز آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت .

وی افزود : در استان فارس در شهرهای آباده ، شهر جدید صدرا ، اوز ، خنج ، گله دار ، لامرد و گراش ثبت‌نام انجام می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایتtem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام در این مرحله اقدام کنند .

به گفته زاهدی حسب ماده یک آئین‌نامه اجرائی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، متقاضیان ثبت‌نام باید دارای چهار شرط فاقد زمین یا واحد مسکونی ، پنج سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا ، عدم استفاده از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن و متاهل یا سرپرست خانوار باشند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : بر اساس تفاهم و توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد ، این بانک متعهد شد که تعداد پنج هزار فقره ...

|

تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

|

نظرات کاربران