در حال بارگذاری ...
  • افتتاح بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن مهر در خرداد ماه سال جاری

    از شروع عملیات اجرایی طرح مسکن مهر ساخت بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی در دستور کار دولت قرار گرفته است که روند اجرایی آنها در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن ، در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از افتتاح بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن مهر در خرداد ماه امسال خبر داد .

    احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه از مجموع ۲۱ هزار واحد ۶ هزار و چهارصد واحد آن در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر توسط سازمان ملی زمین و مسکن ، ۱۳ هزار واحد توسط شرکت عمران شهرهای جدید و نزدیک به یک هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است .  

    معاون وزیر راه و شهرسازی بار دیگر تاکید کرد که واحدهای مسکن مهر بدون معارض تا پایان کار دولت دوازدهم در تمامی کشور به اتمام می‌رسد و واحدهایی که مشکلات حقوقی دارند نیز پس از تعیین تکلیف در چرخه ساخت‌وساز قرار خواهند گرفت .  

    گفتنی است از شروع عملیات اجرایی طرح مسکن مهر ساخت بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی در دستور کار دولت قرار گرفته است که روند اجرایی آنها در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن ، در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران