در حال بارگذاری ...
  • واحدهای باقیمانده مسکن مهر عمدتا در مرحله نصبیات هستند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان کردستان و بازدید از پروژه های نیمه تمام مسکن مهر استان گفت : از مجموع ۳۳ هزار پروژه مسکن مهر که سهم استان کردستان بود حدود یک هزار واحد باقیمانده که این واحدها هم در مرحله نصبیات و نازک کاری هستند.

    احمد اصغری مهرآبادی در جلسه ای که با مرادنیا استاندار کردستان داشت ضمن بیان اعلام رضایت از روند اتمام پروژه های مسکن مهر کردستان افزود : در خصوص تامین مالی مورد نیاز چند پروژه معدود تصمیمات مقتضی اتخاذ شد و این پروژه ها هم به زودی به بهره برداری خواهند رسید .

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با تاکید بر اینکه این پروژه ها باید تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام برسد خواستار ادامه کار به صورت دو شیفته شد .

    مهرآبادی در این سفر علاوه بر جلسه مشترک با استاندار کردستان در محل استانداری از پروژه های مسکن مهر ارغوان زاگرس و جهاد نصر بهاران نیز بازدید و با مراجعینی که در خصوص مسائل زمین و مسکن دچار مشکلاتی بودند هم دیدار کرد .

    گفتنی است فردین شاکری و ارسلان مالکی اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن هم در این سفر مدیرعامل این سازمان را همراهی می کردند .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران