در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر استان اردبیل

    از سال گذشته و با قوت گرفتن احداث طرح اقدام ملی مسکن روند خوبی را در تکمیل این پروژه‌ها با آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی شاهد هستیم . در شهر اردبیل و در چهار نقطه احداث طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و برخی پروژه‌ها با پیشرفت ۶۰ درصد در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز مرحله جدید ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر استان اردبیل خبر داد .

    شهرام باباخانی اظهار کرد : بازگشایی مجدد سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای اصلاندوز ، پارس‌آباد ، گرمی ، نمین ، هشتجین و رضی در استان اردبیل همزمان با استان های دیگر آغاز شده و متقاضیان جدید و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir و دریافت اطلاعات تکمیلی مورد نیاز جهت ثبت نام خود در این مرحله اقدام کنند . حسب ماده یک آئین‌نامه اجرائی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ، متقاضیان ثبت‌نام باید دارای چهار شرط فاقد زمین یا واحد مسکونی ، پنج سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا ، عدم استفاده از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن و متاهل یا سرپرست خانوار باشند .

    معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : از سال گذشته و با قوت گرفتن احداث طرح اقدام ملی مسکن روند خوبی را در تکمیل این پروژه‌ها با آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی شاهد هستیم . در شهر اردبیل و در چهار نقطه احداث طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و برخی پروژه‌ها با پیشرفت ۶۰ درصد در حال انجام است .

    باباخانی گفت : امیدواریم با این روند سریع تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن بتوانیم تا پایان امسال تعدادی از این واحدها را تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار دهیم . با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و تا ۲۵ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز به انجام می‌رسد .

    وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : در شش شهر رضی ، هشجین ، نمین ، گرمی ، اصلاندوز و پارس‌آباد ثبت‌نام متقاضیان جدید با آورده مناسب به انجام می‌رسد که امیدواریم با در نظر گرفتن شرایط اعلام شده متقاضیان در موعد مقرر ثبت‌نام خود را انجام دهند .

    باباخانی شرط اول برخورداری از طرح اقدام ملی مسکن را داشتن فرم (ج) سبز اعلام کرد و ادامه داد : نباید متقاضیان زمین ، مسکن و تسهیلات ساخت را از دولت دریافت کرده باشند.

    وی زنان سرپرست خانوار و زوجین را در اولویت بهره‌مندی از طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد و گفت : متقاضیان باید پنج سال سکونت شهرهای اعلام شده را داشته باشند و در کنار آن چک برگشتی و معوقه تسهیلات بانکی نداشته باشند .

    معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش وام ساخت طرح اقدام ملی مسکن از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد : در این زمینه اقدامات خوبی با همکاری بانک مسکن انجام شده که امیدواریم این کار به همراه آورده به موقع متقاضیان به تکمیل واحدها و تحویل آنها منجر شود .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    نظرات کاربران