در حال بارگذاری ...
  • اعلام میزان پیشرفت مصوبات مربوط به انتقال پادگان‌ها از محدوده شهرها

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی ‌شهرسازی و معماری ایران مصوبه این شورا پیرامون میزان پیشرفت مصوبات مربوط به انتقال پادگان‌ها از محدوده شهرها را به معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد .

    فرزانه صادق مالواجرد ، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه این شورا را درباره میزان پیشرفت مصوبات مربوط به انتقال پادگان‌ها از محدوده شهرها را به معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را اعلام کرد .

    در متن این مصوبه اعلام شده به سلیمانی ، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است :

    به استحضار می‌رساند شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۲/۶ گزارش اجمالی دبیرخانه شورای‌عالی در خصوص میزان پیشرفت و تحقق مصوبات پیش شورا که در چهارچوب مصوبه انتقال پادگان‌ها برای پادگان‌های ۰۶ تهران ، لشگر ۷۷ و آبشار ۲ مشهد و لشگر ۶۴ ارومیه صادر شده بود را استماع و با عنایت به عدم تحقق  بخش اعظم تصمیمات متخذه قبلی در این مواضع ، مقرر نمود دبیرخانه شورای‌عالی با هماهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حداکثرطی دوماه آینده گزارش مبسوطی مبنی بر میزان تحقق مصوبات قبلی،توافقات حاصله وموانع موجود را جهت اتخاذ تصمیم مجدد وحسب مورد بازنگری در مصوبات قبلی به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران گزارش کند .

    همچنین مقرر می‌شود به جهت حصول اطمینان از عدم انحراف در طرح‌های مصوب قبلی ، تا مهلت مذکور هرگونه احداث بنا در پادگان‌های مذکور متوقف و موکول به اعلام نظر مجدد شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در این خصوص شود .

    ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان‌غربی و شهرداری تهران موظفند مراتب تخلف از این مصوبه را حسب مورد و با قید فوریت به دبیرخانه شورای‌عالی منعکس کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تحویل ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به نیروهای مسلح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد جدید این بخش با حضور رییس جمهور و ...

    |

    نظرات کاربران