در حال بارگذاری ...
  • تمدید مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان مهر ماه

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ستاد ملی کرونا با تمدید مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار تا پایان مهر امسال در سامانه ملی املاک و اسکان موافقت کرد .

    در جلسه هفتاد و دوم ستاد ملی کرونا ، با افزایش زمان خود اظهاری و ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی خانوارها توسط سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان موافقت شد .

    در مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص تمدید مهلت خوداظهاری و ثبت اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان کشور آمده است : جهت کاهش ازدحام و مراجعات حضوری مردم به مراجع ذی ربط برای ثبت اطلاعات ، مهلت زمانی اجرای احکام مندرج در بندهای یک و دو تبصره ۸ الحاقی به ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم موضوع قانون «اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم» - مصوب ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی - در رابطه با خود اظهاری از طریق ثبت واحدهای مسکونی و اقامتگاه‌های اصلی و فرعی خانوارها در سامانه ملی املاک و اسکان کشور ، تا پایان مهره ماه ۱۴۰۰ تمدید می‌‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس جمهور قانون «قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره‌بها» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد ...

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل گری در بخش اجاره می‌پردازد .

    |

    نظرات کاربران