در حال بارگذاری ...
  • ۱۸ شهر خوزستان شامل مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن‌ است

    در ماه‌های آینده دیگر شهرهای خوزستان نیز به مرحله ثبت نام اضافه می‌شوند تا مردم آن شهرها نیز نسبت به نام‌نویسی برای استفاده از طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام در راستای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده و مرحله پنجم نیز از چند روز پیش در ۱۸ شهر استان آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت .

    محمدحسین پناهی‌فر اظهار کرد : تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام در راستای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم نیز از چند روز پیش در ۱۸ شهر استان آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت .

    وی افزود : همه افرادی که فاقد مسکن هستند و از یارانه‌های مسکن استفاده نکرده‌اند و مطابق قانون ساماندهی ، واجد شرایط دریافت مسکن هستند ؛ می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : شهرهای اهواز ، ماهشهر ، دزفول ، رامشیر ، شوشتر ، آبادان ، خرمشهر ، آغاجاری ، امیدیه ، باغملک ، هندیجان ، اروندکنار ، چوئبده ، سردشت ، هفتکل، میان رود ، مینوشهر و صفی‌آباد ، شهرهایی هستند که در حال حاضر در خوزستان در مرحله پنجم ثبت‌نام امکان نام ‌نویسی برای آن‌ها وجود دارد .

    پناهی‌فر افزود : در ماه‌های آینده دیگر شهرهای خوزستان نیز به مرحله ثبت نام اضافه می‌شوند تا مردم آن شهرها نیز نسبت به نام‌نویسی برای استفاده از طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بر اساس ماهیت کاری از جمله دستگاه‌هایی است که اراضی زیادی در اختیار دارد و بر همین اساس تثبیت مالکیت برای این دستگاه بسیار اهمیت دارد ، به همین دلیل اداره کل ثبت اسناد خوزستان برای تثبیت و سنددار کردن زمین‌های این ارگان به طور جدی ورود کرده است .

    |

    اشخاصی که می‌خواهند در صنف بنگاه‌های معاملات املاک فعالیت کنند حتماً قبل از بارگذاری مدارک فعالیت کاریشان می‌بایست نسبت به دریافت پروانه تخصصی اقدام کند .

    |

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    نظرات کاربران