در حال بارگذاری ...

چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی

تاکنون ۲۱۹۶۷ نفر از متقاضیان مسکن ملی در شهرهای اعلامی استان ثبت نام کرده اند که سهم شهر اراک به تنهایی ۱۹۸۱۲ مورد را به خود اختصاص داده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ضمن اعلام ثبت نام ۲۱۹۶۷ نفر از متقاضیان مسکن استان در سامانه اقدام ملی اظهار کرد : چهارشنبه ۲۶ خرداد آخرین مهلت ثبت نام این طرح در استان است .

احمد مرزبان ضمن اعلام ثبت نام ۲۱۹۶۷ نفر از متقاضیان مسکن استان در سامانه اقدام ملی اظهار کرد : چهارشنبه ۲۶ خرداد آخرین مهلت ثبت نام این طرح در استان است و متقاضیان در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

مرزبان افزود : تاکنون ۲۱۹۶۷ نفر از متقاضیان مسکن ملی در شهرهای اعلامی استان ثبت نام کرده اند که سهم شهر اراک به تنهایی ۱۹۸۱۲ مورد را به خود اختصاص داده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در آخر به آن دسته از کسانی که تا کنون ثبت نام نکرده اند گفت : همشهریان گرامی توجه داشته باشند ، به دلیل ترافیک بالای تقاضا در ساعات پایانی روز ، از هم اکنون با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .




مطالب مرتبط

تمام پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در طول سه سال ، این طرح به علت متصل نشدن به منابع بانکی، عقب ماندگی داشته و پروژه پیشرفت لازم را نداشته است .

|

نظرات کاربران