در حال بارگذاری ...

ارتقا کیفیت خدمات مهندسی با همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سازمان نظام مهندسی ساختمان

این تفاهم‏نامه در ۵ ماده و ۲۱ بند به امضاء مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و همچنین احمد خرم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد رسید .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقا کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات بزودی تفاهم نامه همکاری امضاء و مبادله می‌کنند .

این تفاهم نامه با موضوع استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های قانونی و توانمندی‌های علمی ، فنی و تجهیزاتی و نیز اختیارات طرفین با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و احمد خرم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، شنبه ۲۹ خرداد در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مبادله خواهد شد .

در این تفاهم نامه بر انجام امور کنترلی در تشخیص صلاحیت و صدور پروانه اشتغال به کار شرکت ‏های خدمات فنی آزمایشگاهی و ژئوتکنیک طبق ضوابط مقرر و همچنین بررسی ادواری وضعیت شرکت‏ های تایید صلاحیت ‏شده ، انجام امور کنترلی در امر تمدید و ارتقاء پایه پروانه شرکت ‏های تایید صلاحیت‏ شده ، کنترل خدمات ارائه ‏شده توسط شرکت ‏های تایید صلاحیت‏شده به منظور بهبود مستمر ارائه خدمات ، تعیین استانداردهای ثانویه و انجام کالیبراسیون تجهیزات شرکت ‏های تایید صلاحیت‏ شده ، بازنگری و اصلاح شیوه ‏نامه تشخیص صلاحیت و صدور پروانه اشتغال به کار شرکت ‏های خدمات فنی آزمایشگاهی و ژئوتکنیک ، ارائه گزارش‏ های مدیریتی ادواری در این خصوص به سازمان و همکاری در امر آموزش و ترویج دانش فنی مرتبط با خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید شده است .

این تفاهم‏نامه در ۵ ماده و ۲۱ بند به امضاء مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و همچنین احمد خرم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد رسید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

|

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

|

حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

|

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

نظرات کاربران