در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از بیمارستان‌های ۱۳۵ تختخوابی شهیدحسین‌پور لنگرود و ۹۰ تختخوابی تکاب

    با افتخار می گویم قبل از انقلاب هرکسی که بیماری سختی داشت به دنبال راهی بود تا به کشوری دیگر سفر کند و آنجا درمان شود . امروز بسیاری از ایرانیانی که در خارج از کشور ساکن هستند برای درمان خود ترجیح می‌دهند که ایران را انتخاب کنند و این به آن معناست که کادر درمان در این ۴۳ سال کار پر افتخاری را در کشور به وجود آوردند که از همه آنها تشکر و قدردانی می کنیم . همچنین از افرادی که در احداث و تکمیل این بیمارستان تلاش کردند نیز سپاسگزار هستیم و خدمات آنها را ارج می‌نهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بیمارستان های ۱۳۵ تختخوابی لنگرود و ۹۰ تختخوابی تکاب از جمله بیمارستان‌های احداث شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با دستور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید .

    روز ۲۷ خرداد با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بیمارستان‌های ۱۳۵ تختخوابی شهید حسین‌ پور لنگرود و بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب به بهره‌برداری رسید .

    حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی لنگرود در استان گیلان و ۹۰ تختخوابی در استان آذربایجان‌غربی ضمن بیان این مطلب که سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در عمل به تعهد خود و تحویل به موقع بیمارستان‌ها موفق عمل کرد ، گفت : خدمات‌دهی در بخش درمانی و بیمارستانی در استان‌هایی که مهمان‌پذیر هستند مضاعف است . استان‌های شمالی و استان‌هایی همچون خراسان ، اصفهان ، شیراز ، تبریز جزو استان‌هایی هستند که خدمات‌دهی در آن استان‌ها محدود به ساکنان استان نیست و بخشی از خدمات‌دهی به مسافرانی که در آن استان ها در سفر و تردد هستند انجام می‌شود .

    رییس جمهوری ادامه داد : از دوران کووید که بگذریم توریسم سلامت برای ما بسیار حائز اهمیت است و بیمارستان‌های خوب ما در نقاط مرزی و یا در مرکز می‌تواند به همسایگان ما و یا دیگر افرادی که از سایر کشورها به ایران می آیند، خدمات بدهد .

    رییس‌جمهوری تاکید کرد : با افتخار می گویم قبل از انقلاب هرکسی که بیماری سختی داشت به دنبال راهی بود تا به کشوری دیگر سفر کند و آنجا درمان شود . امروز بسیاری از ایرانیانی که در خارج از کشور ساکن هستند برای درمان خود ترجیح می‌دهند که ایران را انتخاب کنند و این به آن معناست که کادر درمان در این ۴۳ سال کار پر افتخاری را در کشور به وجود آوردند که از همه آنها تشکر و قدردانی می کنیم . همچنین از افرادی که در احداث و تکمیل این بیمارستان تلاش کردند نیز سپاسگزار هستیم و خدمات آنها را ارج می‌نهیم .

    بنابر اعلام سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی لنگرود در استان گیلان در زیربنای ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع احداث شده و شامل بخش‌ها بستری ، جراحی ، اورژانس ، زایمان ، مراقبت‌های ویژه ، آزمایشگاه ، درمانگاه و بخش تصویربرداری است . اعتبار هزینه شده برای احداث این بیمارستان ۲۸۰ میلیاردتومان بوده و برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است .

    بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب در استان آذربایجان غربی نیز در زیربنای ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع احداث شده است و شامل بخش‌های بستری ، جراحی ، اورژانس ، مراقبت‌های ویژه ، آزمایشگاه ، درمانگاه و بخش تصویربرداری است . اعتبار هزینه شده برای احداث بیمارستان تکاب ۲۱۰ میلیاردتومان است و برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است .




    مطالب مرتبط

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به رشد مطلوب پروژه های نهضت ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دولت سیزدهم ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی، ۲ پروژه ورزشگاهی و ۲ پروژه ...

    |

    نظرات کاربران