در حال بارگذاری ...

ادای دین وزارت راه و شهرسازی در احداث بیمارستان‌ها در دوران شیوع کرونا

اتمام ۱۴ پروژه بیمارستانی تعهد سازمان مجری در ۱۵ ماه گذشته بود که ۱۳ بیمارستان هم اکنون تکمیل و تحویل شده است و یک بیمارستان ماه دیگر تحویل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهد شد تا بخشی از بدهی به مردم و دولت ادا شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : اتمام ۱۴ پروژه‌ بیمارستانی تعهد سازمان مجری در ۱۵ ماه گذشته بود که ۱۳ بیمارستان هم اکنون تکمیل و تحویل شده است و یک بیمارستان ماه دیگر تحویل وزارت بهداشت خواهد شد .

علی نبیان در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهیدحسین‌‌ پور لنگرود ضمن سپاسگزاری از حمایت‌های محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، گفت : از ابتدای سال گذشته که کووید ۱۹ در سراسر کشور شیوع پیدا کرد ، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که بخشی از فعالیت‌هایش احداث بیمارستان‌هاست وظیفه‌مند شد تا دراین‌باره ، خدمات ویژه‌ای را ارایه بدهد .

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در کنار همکاران پرتلاش وزارت بهداشت، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان بازوی اجرایی دولت با همکاری همه مشاوران ، پیمانکاران و نیروهای فنی و مهندسی توانست در احداث بیمارستان‌ها گام ارزنده‌ای بردارد و تسریع در ساخت و تکمیل بیمارستان‌های مناسب توسط سازمان مجری ، توانست بخشی از دغدغه‌های وزارت بهداشت را کاهش بدهد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از جمله اقدامات انجام شده در ۱۵ ماه گذشته را برشمرد و گفت : اتمام ۱۴ پروژه بیمارستانی تعهد سازمان مجری در ۱۵ ماه گذشته بود که ۱۳ بیمارستان هم اکنون تکمیل و تحویل شده است و یک بیمارستان ماه دیگر تحویل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهد شد تا بخشی از بدهی به مردم و دولت ادا شود .

نبیان در بیان جزئیات بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهید حسین‌ پور لنگرود اعلام کرد : بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی لنگرود در استان گیلان در زیربنای ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع احداث شده و شامل بخش‌ها بستری ، جراحی ، اورژانس ، زایمان ، مراقبت‌های ویژه ، آزمایشگاه ، درمانگاه و بخش تصویربرداری است . اعتبار هزینه شده برای احداث این بیمارستان ۲۸۰ میلیاردتومان بوده و برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است .

گفتنی است ، در مراسم بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب دراستان آذربایجان غربی که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شده نیز به بهره‌برداری رسید .




مطالب مرتبط

سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

|

در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

|

در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

|

نظرات کاربران