در حال بارگذاری ...
  • متولی شهرک الهیه اردبیل تعیین تکلیف شود

    ما در حال حاضر در شهرک الهیه نیازمند زیرساخت برق ، آب و فاضلاب و گاز هستیم و تلاش‌مان بر این است تا به سرعت اقدامات ضروری در این حوزه انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک الهیه باید هر چه سریعتر متولی این شهرک مشخص و تعیین شود .

    محبوب حیدری اظهار داشت : اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با تامین زمین رایگان برای طرح اقدام ملی مسکن سعی کرده است تا به کاهش هزینه‌های تمام شده متقاضیان کمک کند .

    وی با بیان اینکه ۱۷ هکتار زمین در محدوده شهر برای طراحی مسکن اقدام ملی در اختیار متولیان قرار گرفته است ، خاطرنشان کرد : بنیاد مسکن برای آماده‌سازی و احداث بخشی از واحدها اعلام آمادگی کرده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : برای حل مشکلات و دغدغه‌های شهرک الهیه قرار است جلسه‌ای را با مسئولان و مدیران استانی برگزار کنیم تا هر چه سریعتر متولی شهرک الهیه مشخص و در سریعترین زمان زیرساخت‌ها فراهم آید . ما در حال حاضر در شهرک الهیه نیازمند زیرساخت برق ، آب و فاضلاب و گاز هستیم و تلاش‌مان بر این است تا به سرعت اقدامات ضروری در این حوزه انجام شود .

    وی ادامه داد : با ایجاد این زیرساخت‌ها و تعیین متولی شهرک الهیه واحدهای احداثی در این شهرک تعیین تکلیف شده و امکان رضایتمندی بیشتر اهالی فراهم می‌آید .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    نظرات کاربران