در حال بارگذاری ...

ثبت نام ۴۷ هزار نفر در مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن استان تهران

پروژه های اقدام ملی در مرحله جدید شهرهای رباط کریم ، قرچک ، نصیرشهر ، دماوند و صفادت شهرهایی را شامل می شود که درپروژه های این ۵ شهر ۴۷ هزار نفر شرکت کرده اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در ثبت نام مرحله جدید طرح اقدام ملی جمعا ۴۷ هزار نفر در پروژه های این اداره کل و بنیاد مسکن استان ثبت نام کرده اند که تا پایان هفته مهلت دارند مدارک خود را در سایت اقدام ملی بارگذاری کنند .

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در ثبت نام مرحله جدید طرح اقدام ملی جمعا ۴۷ هزار نفر در پروژه های این اداره کل و بنیاد مسکن استان ثبت نام کرده اند که تا پایان هفته مهلت دارند مدارک خود را در سایت اقدام ملی بارگذاری کنند .

وی افزود : پروژه های اقدام ملی در مرحله جدید شهرهای رباط کریم ، قرچک ، نصیرشهر ، دماوند و صفادت شهرهایی را شامل می شود که درپروژه های این ۵ شهر ۴۷ هزار نفر شرکت کرده اند .

محبت خواه در پایان تاکید کرد : ثبت نام کنندگان در مرحله جدید اقدام ملی تا پایان هفته مهلت دارند مدارک خود را در سایت اقدام ملی تولید مسکن بارگذاری کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

نظرات کاربران