در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۶۵ درصدی در احداث ۵۴۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن شهر اردبیل

    با توجه به ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر استان اردبیل زمین مورد نیاز این مرحله نیز در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات مسکن جهت احداث در شهرهای مذکور استفاده نمایند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از ۵۴۰ واحد پروژه های اقدام ملی مسکن شهر اردبیل اعلام کرد : این پروژه ها با بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام اسکلت ، سقف ، دیوار چینی و اجرای نازک کاری است .

    محبوب حیدری در بازدید از ۵۴۰ واحد پروژه های اقدام ملی مسکن شهر اردبیل اعلام کرد : پروژه ۷۰ واحدی کارگر با زیربنای ۷۳۵۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصد در مرحله اتمام اسکلت ، سقف ، دیوار چینی و اجرای نازک کاری است .

    وی با تاکید بر تسریع عملیات اجرایی و رعایت مسائل فنی و کیفی به پیمانکار پروژه افزود : پروژه ۱۱۰ واحدی اندیشه یک با زیربنای ۱۱۵۵۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در مرحله اتمام عملیات فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف و دیوار چینی است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه ۲۱۰ واحدی اندیشه دو واقع در شهرک اندیشه اشاره کرد و گفت : پروژه ۲۱۰ واحدی اندیشه دو با زیربنای ۲۲۰۵۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۲ درصد در مرحله اتمام عملیات فونداسیون ، اجرای اسکلت ، سقف و دیوار چینی است . پروژه ۱۵۰ واحدی دارو پخش نیز با زیربنای ۱۵۷۵۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در مرحله اتمام اسکلت ، سقف و اجرای دیوار چینی است .

    وی با اشاره به ظرفیت جدید ثبت نام مسکن ملی نیز گفت : با توجه به ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر استان اردبیل زمین مورد نیاز این مرحله نیز در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات مسکن جهت احداث در شهرهای مذکور استفاده نمایند .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    نظرات کاربران