در حال بارگذاری ...

ثبت نام بیش از ۲۵۰۰ نفر در پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان خراسان شمالی

خراسان شمالی جزو استان هایی است که رتبه برتر در خصوص تامین زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن در کشور را دارد و تاکنون ۵۴ هکتار از اراضی برای احداث ۶ هزار واحد مسکن تامین زمین آن صورت گرفته است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام ۲ هزار و ۵۷۴ نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی خبر داد .

قاسم قاسمی در این خصوص گفت : در پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان ۲ هزار و ۵۷۴ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد در اسفراین ۳۶۹ نفر ، بجنورد هزار و ۵۴۷ نفر ، تیتکانلو ۲۷ نفر ، جاجرم ۱۴۹ نفر ، شیروان ۴۲۴ نفر ، فاروج ۵۳ نفر و گرمه نیز پنج نفر در سایت اقدام ملی مسکن ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند .

وی افزود : در  چهار مرحله قبلی در استان ۱۶ هزار و ۱۷۸ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد چهار هزار و ۶۵۰ نفر حائز شرایط اولیه و ۲ هزار و ۳۶۴ نفر نیز تایید نهایی شدند و هزار و ۶۷۰ نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کردند .

قاسمی اضافه کرد : خراسان شمالی جزو استان هایی است که رتبه برتر در خصوص تامین زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن در کشور را دارد و تاکنون ۵۴ هکتار از اراضی برای احداث ۶ هزار واحد مسکن تامین زمین آن صورت گرفته است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

|

مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

|

در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

|

نظرات کاربران