در حال بارگذاری ...
  • ثبت‌نام بیش از ۴۵۰۰ نفر در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن استان آذربایجان‌غربی

    تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود . عملیات اجرایی ۵ هزار و ٣٣٧ واحد در شهرهای ارومیه ، خوی ، منطقه آزاد ماکو ، بازرگان ، پلدشت ، شوط ، مهاباد ، نقده و اشنویه آغاز شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت‌نام ۴ هزار و ۵۶۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در این استان گفت : متقاضیان در شهرهای ارومیه ، خوی ، پلدشت ، شوط ، سیه‌چشمه و نقده در سامانه طرح اقدام ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند .

    سیدمحسن حمزه‌لو در این خصوص اظهار داشت : این مرحله از ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن اواخر خردادماه به مدت یک هفته انجام شد . ۴٧ هزار و ٧۶٨ متقاضی در چهار مرحله قبلی در شهرهای مختلف استان نام‌نویسی کردند که از این تعداد ٩ هزار و ۶٢۵ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند .

    حمزه لو با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی در استان ، یک هزار و ٩٠٠ میلیارد ریال وجه مورد نیاز را واریز کرده‌اند ، گفت : این میزان وجه توسط ۴ هزار و ٩٠٠ متقاضی این طرح در استان واریز شده است . تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود . عملیات اجرایی ۵ هزار و ٣٣٧ واحد در شهرهای ارومیه ، خوی ، منطقه آزاد ماکو ، بازرگان ، پلدشت ، شوط ، مهاباد ، نقده و اشنویه آغاز شده است .

    وی اضافه کرد : استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی ، متاهل بودن ، سکونت بیش از پنج سال در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود .

    طرح "اقدام ملی تولید وعرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است .




    نظرات کاربران