در حال بارگذاری ...
  • افزایش تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی در همدان

    نرخ سود تسهیلات مذکور ۱۸ درصد و بازپرداخت آن حداکثر ۲۰ ساله (حداکثر سه ساله دوران مشارکت مدنی و ۱۷ سال دوران فروش اقساطی) تعیین شده و اصل تسهیلات اعطایی قابل تقسیط در دوران فروش اقساطی می باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن شهری تا ۲۵۰ میلیون تومان و مسکن روستایی تا ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد .

    مجید صالحی امیر بیان کرد : در راستای کمک به رونق بازار مسکن و افزایش تولید در این بازار و براساس جز (۱۰) بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و مصوبه شورای پول و اعتبار ، افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن شهری تا ۲۵۰ میلیون تومان و مسکن روستایی تا ۱۰۰ میلیون تومان مصوب شده است .

    صالحی ادامه داد : نرخ سود تسهیلات مذکور ۱۸ درصد و بازپرداخت آن حداکثر ۲۰ ساله (حداکثر سه ساله دوران مشارکت مدنی و ۱۷ سال دوران فروش اقساطی) تعیین شده و اصل تسهیلات اعطایی قابل تقسیط در دوران فروش اقساطی می باشد .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ، امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد .

    |

    آمارها حاکی است که در سال ۱۴۰۲ ، پروانه ساختمانی بیش از ۹۲ هزار واحد در بافت فرسوده کشور صادر شد که این میزان در مقایسه با رکوردی که در سال ۱۳۹۰ به تعداد ۸۹ هزار و ۶۳۵ واحد به ثبت رسید ، شکسته شد .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    نظرات کاربران