در حال بارگذاری ...
  • بازدید عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌های زمین و مسکن استان البرز

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفری به استان البرز از اراضی ۵۰۰ هکتاری حریم شهر کرج بازدید و در جریان مطالعات احداث شهرک مسکونی در غرب شهر کرج و اقدامات انجام شده توسط معاونت شهرسازی و معماری آن اداره کل قرار گرفتند .

    محمد‌ مهدی بلوردی در جلسه بررسی برنامه اجرایی سال جاری اداره کل استان البرز شرکت نموده و پس از ارائه توضیحات مدیرکل استان و استماع نظرات و مشکلات حوزه‌های مختلف ، جهت تحقق رئوس برنامه استان علی الخصوص تسریع در روند اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی استان مواردی را مطرح کرد .

    عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه سفر ، به همراه معاون بازآفرینی شهری و مسکن استان از پروژه آماده سازی اراضی سیاهکلاهان شهر کرج که جهت تامین مسکن ایثارگران استان پیش‌بینی شده بازدید و در جریان روند اجرا ، برنامه زمان‌بندی و مشکلات پروژه قرار گرفت .

    گفتنی است این بازدیدها با همراهی رضا خالقی مدیرکل و حسین شریفی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    نظرات کاربران