در حال بارگذاری ...
  • تکمیل شدن بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین در نیمه اول امسال

    سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی پس از شیوع کرونا تلاش مضاعفی برای تکمیل پروژه‌های بیمارستانی کشور در پیش گرفته است که نتیجه آن برنامه‌ریزی برای تحویل ۱۴ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل شدن بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین در نیمه اول امسال خبر داد .

    علی نبیان در حاشیه بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین ، گفت : این بیمارستان در دو ساختمان ۴ و ۲ طبقه ساخته می‌شود ، دارای نزدیک ۱۲ هزار مترمربع زیربنا است .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به مساحت حدود ۳۲ هزار مترمربعی که بیمارستان خمین در آن ساخته شده است ، افزود : در این بیمارستان فضای لازم برای بخش‌های درمانگاه ، اورژانس ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، مراقبت‌های ویژه ، بستری ، جراحی ، مراقبت‌های ویژه ، زنان و زایمان و کودکان پیش‌بینی شده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان خمین در نیمه اول امسال تکمیل می‌شود ، ادامه داد : سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی پس از شیوع کرونا تلاش مضاعفی برای تکمیل پروژه‌های بیمارستانی کشور در پیش گرفته است که نتیجه آن برنامه‌ریزی برای تحویل ۱۴ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت بود .

    نبیان با بیان اینکه از ۱۴ بیمارستان یاد شده تاکنون ۱۳ بیمارستان تحویل داده شده است ، گفت : یک بیمارستان دیگر نیز به زودی تحویل وزارت بهداشت داده می‌شود .




    نظرات کاربران