در حال بارگذاری ...

بازگردانده شدن بیش از ۹۱۰۰۰ متر مربع از اراضی دولتی به بیت المال در استان فارس

ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شد ۱۵۰۰ میلیارد ریال است . یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می نماید .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس اعلام کرد : در خرداد ماه ۱۴۰۰ بیش از ۹۱۰۰۰ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۴۹۳ میلیارد ریال از اراضی دولتی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است .

سرهنگ احمدرضا نظریان فرمانده یگان حفاظت از اراضی این اداره کل گفت : در خرداد ماه ۱۴۰۰ بیش از ۴۷ مورد رفع تصرف فوری داشته ایم که مساحت آن ۹۱۰۸۵ متر مربع بوده است . ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۴۹۳ میلیارد ریال می باشد .

وی اذعان داشت : تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده ۱ مورد بوده است و مساحت اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شده ۷۰۰۰۰ هزار متر مربع است .

سرهنگ نظریان افزود : ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شد ۱۵۰۰ میلیارد ریال است . یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می نماید .

سرهنگ نظریان افزود : شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جهت تماس و اطلاع هم استانی ها به یگان حفاظت از تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی است .




مطالب مرتبط

نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد .

|

سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

|

با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

|

نظرات کاربران