در حال بارگذاری ...
  • تصویب دو طرح توسعه شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست چهارمحال و بختیاری

    طرح جامع شهر جونقان با جمعیت ۱۴ هزار و ۴۳۳ نفر (سال ۹۵) و جمعیت پیشنهادی ۱۷ هزار و ۴۶۸ نفر و نرخ رشد ۲۸.۱ درصد در افق سال ۱۴۱۰ و مساحت محدوده ۳۱۹ هکتار وضع موجود و مساحت پیشنهادی ۴۹.۳۱۴ هکتار و همچنین حریم پیشنهادی ۴۳.۹۹۹ هکتار توسط مشاور در جلسه تشریح شد و با رفع ایرادات به تصویب رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب دو طرح در کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در این استان خبر داد .

    صغری محمدعلیزاده با اعلام این مطلب گفت : در این جلسه که به ریاست استاندار و با حضور دستگاه های اجرایی ، شهرداران عضو کارگروه و همچنین مشاورین برگزار شد ، طرح جامع شهر جونقان (بازنگری و تجدیدنظر وضع موجود) و اجرای طرح کارخانه آسفالت و سنگ شکن در کوهرنگ به تصویب رسید .

    وی افزود : طرح جامع شهر جونقان با جمعیت ۱۴ هزار و ۴۳۳ نفر (سال ۹۵) و جمعیت پیشنهادی ۱۷ هزار و ۴۶۸ نفر و نرخ رشد ۲۸.۱ درصد در افق سال ۱۴۱۰ و مساحت محدوده ۳۱۹ هکتار وضع موجود و مساحت پیشنهادی ۴۹.۳۱۴ هکتار و همچنین حریم پیشنهادی ۴۳.۹۹۹ هکتار توسط مشاور در جلسه تشریح شد و با رفع ایرادات به تصویب رسید .

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد : در این جلسه همچنین اجرای کارخانه آسفالت و سنگ شکن به مساحت ۲ هکتار در اراضی دولتی واقع در حریم شهر چلگرد به پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی مطرح و مصوب شد .

    علیزاده در خصوص روند تصویب طرح های پیشنهادی به دبیرخانه کارگروه نیز گفت : طرح های پیشنهادی پس از طی مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم در جلسات مختلف کمیته کار کارگروه ، مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و در نهایت جهت تصویب به جلسه کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ارائه می شود .




    مطالب مرتبط

    تحویل واحدها بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت تکمیل مبالغ اعلامی و بر اساس اولویت‌بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم‌ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است .

    |

    ساختمان‌های قابل افتتاح شامل مرکز پزشکی قانونی بروجن ، ساختمان فرمانداری بن ، کتابخانه عمومی بعثت فرخشهر ، بخشداری صمصامی ، ساختمان و محوطه واحدهای ۸ باب مغازه مسکن مهر و سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری چلگرد می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را ...

    |

    درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    نظرات کاربران