در حال بارگذاری ...

ساخت پنج هزار واحد مسکن اقدام ملی در استان خوزستان

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود ظرف دو سال آینده ساخت این مسکن‌ها به پایان برسد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : پنج هزار واحد مسکن اقدام ملی در خوزستان در حال ساخت است .

محمد حسین پناهی فر گفت : یکی از راهکاری کاهش قیمت مسکن افزایش تولید و ارائه دادن بسته‌های حمایتی و تسهیلات  مسکن است . یکی از اقدامات  انجام شده برای تولید مسکن اقدام ملی مسکن است که در مرحله اول پنج هزار نفر ثبت نام کرده و ساخت منازل این تعداد شروع شده است .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد : طبق برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود ظرف دو سال آینده ساخت این مسکن‌ها به پایان برسد .

وی در ادامه به اهمیت طرح اقدام ملی مسکن و ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای پیشرفت این طرح اشاره کرد و گفت : بخشی از نیاز مسکن استان با انجام این طرح تامین می شود ، به همین سبب همکاری و مساعدت همه دستگاه های خدمات رسان ضروری است .

پناهی در پایان ابراز امیدواری کرد این طرح ملی در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسد تا شاهد خانه دار شدن بخش عظیمی از شهروندان باشیم .




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

|

در حوزه احداث مسکن بعد از انقلاب اسلامی طرح‌هایی مانند اجاره به شرط تملیک و مسکن مهر اجرا شد که استان خوزستان در حوزه مسکن مهر جزو پربارترین استان‌های کشور بود و تاکنون ۶۲ هزار واحد از آن‌ها تکمیل شده است پس از آن نیز طرح‌هایی مانند قانون جهش تولید مسکن و مسکن ملی و نهضت ملی ...

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

نظرات کاربران